גיבוי בענן הוא גיבוי מתקדם לחוות שרתים ודטה סנטרים מתקדמים מרוחקים. הם "הענן". מה שיכול להישמע קצת מרתיע ומרוחק הוא כיום זמין לכל עסק או חברה עם נתונים חשובים, לעסקים קטנים וגדולים כאחד. בעולם העסקי המודרני, עם כמויות עצומות של נתונים שמאגדת הפעילות העסקית, זה צעד הכרחי וחשוב ביותר לשמירת הנתונים בצורה בטוחה, מיטבית ומאובטחת. גיבוי בענן לעסקים הוא פתרון מעולה לחברות ועסקים שמחפשים דרך לשמור את נתוניהם בצורה מאובטחת, מוצפנת ולגשת אליהם מכל מקום ובכל זמן בעת שנדרש. לפי מחקרים, כ-60% מהעסקים שאיבדו נתונים חשובים פעם אחת גם נכשלו בניסיונם להחזיר את העסק לשגרה מחדש ונאלצו לסגור פעילותם.

אילו סוגי גיבוי בענן אנו משתמשים ?


אקרוניס

https://www.acronis.com

חברה מובילה בעולם הגיבויים ואבטחת המידע של סביבות מחשוב מתקדמות. אנו מתקינים את הפתרונות שלהם בשגרה אצל כל הלקוחות. באמצעותם אנו מגבים גם את השרתים, גם את בסיסי הנתונים כמו SQL וEXCHANGE וכן גיבוי של תיבות הדואר.

XORABACK

https://www.xoraback.com

שירות מתקדם לניהול מערכות הגיבוי ללקוחות עסקיים, הרוצים להבטיח את המקצועיות בכל הקשור לטיפול במידע של העסק שלהם.

זהו שירות מותג של תוכנת גיבוי היודעת לנהל בצורה מיטבית את גיבוי והצפנת המידע לענן בחוות שרתים כמו אמזון, מיקרוסופט, גוגל, ווסאבי. 

הגיבוי - חסין מחיקה. לא ניתן למחוק אותו אלא לאחר פרק זמן שהוגדר מראש. זה כדי שבעת מתקפת וירוס כופר שבו תוקפים ניגשים לגיבויים, הם לא יוכלו לבצע שינויים במידע שגובה. בשום דרך.

VEEAM

https://www.veeam.com

חברה מובילה לגיבוי ושכפול שרתים לענן לחוות שרתים ולדטה סנטרים מאובטחים.

לקוחות איי טי אם אקספרט מגובים בשתיים משלוש תוכנות הגיבוי הללו לכל הפחות. אנו מקפידים להשתמש בגיבוי על גיבוי כדי להגביר את הביטחון בזמינות המידע החשוב של העסק של הלקוחות שלנו.

צור אתנו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי גיבוי בענן לעסקים, ונשמח לסייע לך.

*
*
*

להבטחת שלמות הנתונים של העסק שלך ולהגנה מיטבית על-יד מקצוענים

  • Mar 18, 2024

גיבוי המידע הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים וארגונים במחשוב העכשווי. הצורך בשירותי גיבוי מנוהלים על ידי מקצוענים מומחים הופך עוד יותר חשוב, בעידן שבו המידע והמערכות המחשוביות חיוניים עבור הפעילות השוטפת של העסק. במאמר הזה נתמקד בתכונות והיתרונות של שירותי גיבוי מנוהלים על ידי מקצוענים מומחים ונספק מענה לשאלות הנפוצות בנושא.

  • Sep 2, 2020

גיבוי המידע הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים וארגונים במחשוב העכשווי. הצורך בשירותי גיבוי מנוהלים על ידי מקצוענים מומחים הופך עוד יותר חשוב, בעידן שבו המידע והמערכות המחשוביות חיוניים עבור הפעילות השוטפת של העסק. במאמר הזה נתמקד בתכונות והיתרונות של שירותי גיבוי מנוהלים על ידי מקצוענים מומחים ונספק מענה לשאלות הנפוצות בנושא.

  • Aug 19, 2020

בעידן הדיגיטלי של היום, הנתונים הפכו לעמוד השדרה של כל עסק, ואיבודם עלול להוביל לתוצאות הרות אסון. לכן גיבוי נתונים הוא חיוני עבור כל ארגון, ללא קשר לגודלו או הענף שלו. שירותי גיבוי מנוהלים על ידי מחלקות IT פנימיות הפכו לבחירה פופולרית עבור עסקים המעוניינים להגן על הנתונים שלהם. במאמר זה נבדוק את היתרונות והחסרונות של שירותי גיבוי מנוהלים על ידי מחלקות IT פנימיות.

  • Jul 22, 2020

גיבוי נתונים הוא היבט קריטי באסטרטגיית ה-IT של כל עסק. זה כרוך ביצירת עותקים כפולים של נתונים חשובים ואחסונם במיקום מאובטח כדי להגן מפני אובדן נתונים במקרה של אסון או כשל במערכת אנו נציין את 10 הדברים החשובים שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו בנוגע לגיבוי המידע של העסק

  • Jun 17, 2020

ההבדלים בין תכנון התאוששות מאסון (DRP) לתכנון המשכיות עסקית (BCP). DRP מתמקד בשיקום תשתיות ומערכות IT לאחר שיבוש, בעוד BCP היא גישה רחבה יותר המקיפה את כל ההיבטים של פעילות העסק. המאמר מדגיש את חשיבותם של DRP וגם BCP בהגנה על עסקים מפני אסונות והבטחת המשכיותם.

להצטרפות לשירותי המחשוב שלנו

ולקבלת ייעוץ ללא התחייבות