אבטחת מידע

אנו ב- איי טי אם אקספרט, מקפידים לספק ללקוחותינו את הפתרונות המתקדמים ביותר לאבטחת מידע.

עם רקע עשיר וניסיון מוכח בתחום, אנו מתמחים במתן שירותים מותאמים אישית שמעניקים הגנה מרבית לעסקים ולארגונים בהתאם לסביבת המחשוב שלהם.

סינון מיילים - טרנד מיקרו

סינון מיילים - טרנד מיקרו

סינון מיילים - טרנד מיקרו הוא שירות אבטחת מידע של מערכות סינון מיילים מתקדם בענן המותאם לחסימה ומניעת תקיפות סייבר דרך הדואר האלקטרוני. השירות משתמש בטכנולוגיות מתקדמות לסינון דואר זבל, וירוסים ותוכנות זדוניות, ומונע את הנזק הפוטנציאלי בערוץ התקשורת המשמעותי ביותר שיש לעסקים ולחברות בפעילות השוטפת שלהן.

GENIAN NAC

GENIAN NAC

מערכת לבקרה ואבטחת רשת המחשוב. פריסה יעילה ונוחה גם בענן או על HEPER V או VMWARE ללא תלות בסוגי המתגים המותקנים ברשת. המערכת המאובטחת ביותר שעומדת באתגרי ניסיונות פריצה במבדקי חדירות (PT) ושאינה ניתנת לעקיפה. הפתרון מבוסס טכנולוגיה מתקדמת ומתוחכמת, האחרונה בתחום אבטחת מידע. אנו הנציגים של היצרן בישראל ומטמיעים את הפתרון אצל ארגונים רבים

טרנד מיקרו EDR \ XDR

טרנד מיקרו EDR \ XDR

התקנת סוכני אבטחה של טרנד מיקרו על מחשבים ושרתים ברשת המחשוב לאבטחה מיטבית. בקרת התקני USB, זיהוי תוקפים ופעולות שאינן סטנדרטיות.

CYNET

CYNET

סיינט היא חברה ישראלית מובילה המציגה את הגישה המודרנית לאבטחת סייבר: מניעה, איתור, והתגובה הדרושים לך כלול בשירות MDR 24/7 - SOC ללא העלויות המוגזמות והמורכבות.

צ'קפוינט

צ'קפוינט

צ'קפוינט היא חברה ישראלית המובילה בעולם לפתרונות אבטחת מידע. מוצרי פיירוול של החברה מספקים מענה רחב לאיומי הסייבר המתרבים בכל יום.

צור אתנו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי אבטחת מידע לעסק שלך, ונשמח לחזור אליך בהקדם.

*
*
*
*