שירותי גיבוי והמשכיות עסקית

שירותי גיבוי והמשכיות עסקית

שירות פרימיום המספק מענה ופתרונות מתקדמים לגיבוי והמשכיות עסקית להתאוששות אחרי אסונות, המבטיח שעסקך ימשיך לתפקד ולפעול בצורה חלקה ללא השבתה גם במקרה של תרחיש קיצון שבו אין לך גישה למערכות המחשוב.

שירותי IT ומערכות מחשוב

שירותי IT ומערכות מחשוב

ננהל את מערכות המחשוב בעסק שלך בצורה יעילה ומקצועית תוך שהמידע החשוב מוגן ובטוח. נצעיד את העסק שלך קדימה בזכות המקצועיות הידע והניסיון מעל 20 שנים בניהול מערכות מחשוב ברמה הגבוהה ביותר לשביעות רצונך ובמיוחד בצורה שתשמור על המידע בעסק שלך בצורה מיטבית. נדע לעדכן את מערכות המחשוב בעסק שלך כך שיהיו בקדמת הטכנולוגיה העדכנית ביותר. הטכנולוגיה בה אנו עושים שימוש מטפלת במערכות המחשוב שלך מסביב לשעון 24\7\365 ללא הפסקה.

שירותי הגנת סייבר ואבטחת מידע

שירותי הגנת סייבר ואבטחת מידע

הגנות הסייבר ואבטחת המידע המיושמות אצל הלקוחות שלנו מבטיחים הגנה מושלמת על מערכות המחשוב והמידע שלהם מפני תוקפים ופרצות אבטחה, כופר ושאר מזיקים. הם מספקים ומיישמים מנגנוני אבטחה ומעקב, ויודעים לזהות ולמנוע פעולות חשודות בזמן אמת. הם מסייעים לשמור על הפרטיות והרגישות של המידע היקר, ומספקים יכולת לתגובה מהירה במקרים חריגים. אנו נדע להתאים את פתרון ההגנה הטוב ביותר עבור רשת המחשוב שלך ובכך לסייע לשמירת הנתונים שלמים ובטוחים.

שירותי מחשוב ענן

שירותי מחשוב ענן

שילוב פתרונות מתקדמים של שירותי מחשוב ענן לניהול ועיבוד הנתונים באינטרנט. באופן הזה מתאפשר למשתמש גישה למידע ולתוכנות הענן מכל מקום ובכל זמן, לנחות מרבית וליעילות הפעילות העסקית שלו. שירותי מחשוב הענן אותם אנו מספקים מבטיחים פתרון יעיל ובטוח לניהול המידע מכל מקום ומסייעים לתהליכים העסקיים השוטפים של הלקוח.

מיטב ספקי ציוד וחומרה

מיטב ספקי ציוד וחומרה

עבודה עם מיטב יצרני שרתים ותחנות קצה לעבודה חלקה ללא הפרעות ומינימום תקלות חומרה למניעת השבתות לא נחוצות. אורך החיים של מחשב מותג, גבוה פי 2 מאורך החיים של מחשב "מורכב".

שירות וזמינות מיידית

שירות וזמינות מיידית

הבטחת יעילות וזמינות מהירה בעולם הטכנולוגי על ספידים שאנו חשופים אליו היא חיונית על מנת להבטיח ששירותי המחשוב וה- IT יסופקו ביעילות, מהירות ובאמינות מקסימלית לעסק שלך שלא עוצר לרגע. TIME IS MONEY. השירות והזמינות שלנו מתייחסים למתן מענה מידי ומקצועי לכל בקשת שירות ותמיכה נדרשים ללקוחות בכל עת שתידרש, כי אנו מבינים ומתייחסים לעסק שלך שדורש תשומת לב מיוחדת, ולכן והיחס אליו הוא כאילו שהעסק שלך הוא היחיד והכי חשוב בעולם. ובהנחה מוצא זו קל לנו להיות זמינים ונגישים ככל שיידרש.