מה זה אתר התאוששות מאסון ? 

זוהי סביבת מחשוב חלופית המוקמת בענן עבור מערכת המחשוב שלך, ותפקידה הוא להיות זמינה למקרה כשל או תרחיש קיצון שבו אין לך ולעובדי החברה גישה לשרתים או למחשבים. במקרה כזה המערכת נכנסת לפעולה תוך דקות ספורות ומאפשרת להמשיך את העבודה ללא השבתה.

מהם שלושת התוכנות בהם משתמשת חברת איי טי אם אקספרט כדי להקים מערכת מתקדמת להתאוששות מאסון ?


אקרוניס

https://www.acronis.com

אקרוניס זו תוכנת הגיבוי והתאוששות מאסון המובילה כיום בעולם. המענה הנרחב שהיא מספקת והמעטפת המושלמת לאבטחת רשת המחשוב הופכת אותה לבחירה של ארגונים רבים בארץ ובעולם.

לקוחותינו נהנים מיכולות הגיבוי הרחבות שלה החל מגיבוי תיבות דאר באופיס 365 וEXCHANGE, על לגיבוי בסיס נתונים ושרתים מלאים.

הקמת מערכת גיבויים מקיפה ואתר התאוששות מאסון עם אקרוניס מעולם לא הייתה יעילה ומדויקת יותר.

אנו ממליצים לכל ארגון או חברה שמעוניינת לשמור על המידע הרב והחשוב שברשותה להשתמש בשירותים שלנו להתקנה והטמעת הפתרון, ולהקמת אתר התאוששות מאסון


XORABACK

https://www.xoraback.com

שירות מתקדם לניהול מערכות הגיבוי ללקוחות עסקיים, הרוצים להבטיח את המקצועיות בכל הקשור לטיפול במידע של העסק שלהם.זהו שירות מותג של תוכנת גיבוי היודעת לנהל בצורה מיטבית את גיבוי והצפנת המידע לענן בחוות שרתים כמו אמזון, מיקרוסופט, גוגל, ווסאבי. הגיבוי - חסין מחיקה. לא ניתן למחוק אותו אלא לאחר פרק זמן שהוגדר מראש. זה כדי שבעת מתקפת וירוס כופר שבו תוקפים ניגשים לגיבויים, הם לא יוכלו לבצע שינויים במידע שגובה. בשום דרך.


VEEAM

https://www.veeam.com

חברה מובילה לגיבוי ושכפול שרתים לענן לחוות שרתים ולדטה סנטרים מאובטחים.לקוחות איי טי אם אקספרט מגובים בשתיים משלוש תוכנות הגיבוי הללו לכל הפחות. אנו מקפידים להשתמש בגיבוי על גיבוי כדי להגביר את הביטחון בזמינות המידע החשוב של העסק של הלקוחות שלנו.


צור אתנו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי גיבוי והתאוששות מאסון, ונשמח לחזור אליך בהקדם.

*
*
*
*