18 Mar
18Mar

מהי עודכנית ?

עודכנית היא תוכנה מעולה המאפשרת למשרדי עורכי דין לנהל את התיקים ואת המידע הפנימי שלהם, את תזמוני לוח השנה והפגישות, את כל ממשקי הנהלת החשבונות והגבייה, כמו כן גם את הכנת הבקשות וקבלת העדכונים השוטפים הנוגעים לתיקים הנמצאים תחת טיפולם. כל זאת ממשק אחד תחת קורת גג אחד בצורה זורמת ואינטואיטיבית המקצרת תהליכים ושומרת בקפדנות על  הסדר והמקצועיות בשטף העבודה של המשרד.



גיבוי תוכנת עודכנית הוא הנושא החשוב והעיקרי שאתה כבעל משרד עורכי דין צריך לתת עליו את תשומת הלב המרבית ולא להסתפק באישור אקראי של נותן השירות שלך' איש המחשוב.

מפאת החשיבות והקריטיות של נושא הגיבוי של תוכנת עודכנית, הצורך בשירותי גיבוי מנוהלים על ידי מקצוענים מומחים הופך עוד יותר חשוב בעידן שבו המידע של מערכות המחשוב הן קריטיות לשרידות העסק. בלעדי גיבוי אמין תקין ומוגן, אם העסק שלך יאבד את המידע ויהיה ללא גיבוי - לא תוכל להתאושש מתרחיש בלהות זה. תחדל מלהתקיים !

גיבוי תוכנת עודכנית בעזרת שירותי גיבוי מנוהלים ?

זהו שירות הניתן על-ידי מקצועני גיבויים המשכיות עסקית והתאוששות מאסון, עם ניסיון רב בטווח רחב של ממשקי ותוכנות גיבוי מתקדמות, המאפשר לבעלי משרדי עורכי דין העובדים עם תוכנת עודכנית להיות מוגנים בצורה עילאית ובטוחים בשלמות וזמינות המידע של העסק שלהם בעת הצורך.

כשזה מנוהל בצורה מקצועית ועל-ידי מומחים, גיבוי עודכנית עובר בקרה יומיומית וגיבוי התוכנה נעשה בדרך כלל בכל 60 דקות במהלך יום העבודה להגנה מתרחיש קיצון שבו נדרשים לחזור לעבוד מהר ועם הגיבוי העדכני ביותר של תוכנת עודכנית. הגיבוי נעשה גם לתוכנת עודכנית וגם לשרת עליו היא מותקנת במלואו. גיבוי עודכנית אינו מורגש כלל מאחר ומבוצע גיבוי אינקרמנטלי לשינויים בלבד.

הגיבוי נעשה גם לתוכנת עודכנית וגם לשרת כולו עליו היא מותקנת במלואו.

שירותי גיבוי המנוהלים על-ידי מקצוענים מומחים יאפשרו לך לישון טוב בלילה ולהיות בטוח בשרידות העסק שלך.

מה המחיר של שירותי גיבוי מנוהלים לתוכנת עודכנית ?

תחשוב רגע ותשאל את עצמך, ממש תדמיין. מה המחיר של איבוד המידע של העסק שלך ? אני מניח שלא יסולא בפז. לכן כל מחיר שיבטיח את שרידותו של המידע בעסק שלך יהיה בטל בשישים.

לשירותי גיבוי מנוהלים הניתנים על ידי מומחים מקצועיים יש מספר יתרונות:

מומחיות: שירותי גיבוי מנוהלים מטופלים על ידי אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון מעמיק בתחום. זה מבטיח שהנתונים שלך מגובים ביעילות ובבטחה. שחזורי בדיקה וניסיון מבוצעים בתכיפות גבוהה. המידע שלך אפשר לומר בטוח ומוגן.
נוחות: שירותי גיבוי מנוהלים דואגים לכל, החל מהקמת מערך הגיבויים ועד לניהולם השוטף. זה חוסך זמן ומאמץ מצדך ומצד צוות ה IT במידה ויש בעסק, ומאפשר לך להתמקד במשימות חשובות לא פחות אחרות.
אבטחה: שירותי גיבוי מנוהלים מבטיחים כי הנתונים שלך מאוחסנים בצורה מיטבית ומאובטחת ומוגנים מפני גישה לא מורשית לנתונים. המידע המגובה מוצפן לפני שעולה לענן. שחזורו דורש הכנסת מפתח, קוד שחזור.
התאוששות מאסון: שירותי גיבוי מנוהלים מספקים פתרונות מקצועיים לשחזור אסון במקרה של אירועים בלתי צפויים כמו אסונות טבע, התקפות סייבר או כשלים בחומרה. הידע שלהם יפשר לך גם אם אתה עסק קטן, להנות מיכולות ההתאוששות המהירה מאסון.

שירותי גיבוי מנוהלים הניתנים על ידי מומחים מקצועיים יכולים להיות פתרון חשוב לעסקים שרוצים להבטיח את הזמינות והאמינות של גיבוי תוכנת עודכנית. 

באילו תוכנות גיבוי משתמשים המקצוענים ?


אקרוניס

https://www.acronis.com

החברה המובילה בעולם הגיבויים ואבטחת המידע של סביבות מחשוב מתקדמות. 

איי טי אם אקספרט מתקינה את הפתרונות שלהם בשגרה אצל כל הלקוחות שלה. באמצעותם אנו מגבים גם את השרתים, גם את בסיסי הנתונים כמו SQL וEXCHANGE וכן גיבוי של תיבות הדואר.

XORABACK

https://www.xoraback.com

שירות מתקדם לניהול מערכות הגיבוי ללקוחות עסקיים, הרוצים להבטיח את המקצועיות בכל הקשור לטיפול במידע של העסק שלהם.זהו שירות מותג של תוכנת גיבוי היודעת לנהל בצורה מיטבית את גיבוי והצפנת המידע לענן בחוות שרתים כמו אמזון, מיקרוסופט, גוגל, ווסאבי. הגיבוי - חסין מחיקה. לא ניתן למחוק אותו אלא לאחר פרק זמן שהוגדר מראש. זה כדי שבעת מתקפת וירוס כופר שבו תוקפים ניגשים לגיבויים, הם לא יוכלו לבצע שינויים במידע שגובה. בשום דרך.

VEEAM

https://www.veeam.com

חברה מובילה לגיבוי ושכפול שרתים לענן לחוות שרתים ולדטה סנטרים מאובטחים.

לקוחות איי טי אם אקספרט מגובים בשתיים משלוש תוכנות הגיבוי הללו לכל הפחות. אנו מקפידים להשתמש בגיבוי על גיבוי כדי להגביר את הביטחון בזמינות המידע החשוב של העסק של הלקוחות שלנו.