20 May
20May

הגן על הנתונים שלך עם פתרונות אבטחה מתקדמים: XDR\EDR, NAC ופיירוול.


בעולם הדיגיטלי של ימינו, הגנה על נתונים רגישים הפכה לעדיפות עליונה עבור אנשים וארגונים כאחד. איומי הסייבר מתפתחים כל הזמן והופכים להיות מתוחכמים יותר, מה שהופך את זה לחיוני שיש פתרונות אבטחה חזקים היודעים להתמודד עם האיומים הללו. במאמר זה, נחקור כמה מפתרונות האבטחה המתקדמים המוצעים על ידי חברה הנותנת שירותי מחשוב לעסקים המתמחה גם באבטחת מידע ושמירה על הנתונים של העסק.

פתרון אבטחת לנקודות קצה מקיף XDR\EDR של טרנד מיקרו

ה-XDR/EDR של Trend Micro הוא פתרון אבטחת נקודות קצה מקיף המציע זיהוי ותגובה של איומים בזמן אמת. הפתרון משתמש באלגוריתמים מתקדמים של למידת מכונה כדי לזהות ולמנוע התקפות של יום אפס ואיומים מתוחכמים אחרים. עם XDR/EDR, אתה יכול לקבל נראות מלאה לתוך נקודות הקצה שלך ולהגיב במהירות לכל אירועי אבטחה.


סינון דואר אלקטרוני: הגנה על תיבת הדואר הנכנס שלך מפני תוכנות זדוניות והתקפות דיוג

דואר אלקטרוני הוא אחד הערוצים העיקריים להתקפות סייבר. האקרים משתמשים באימיילים כדי להפיץ תוכנות זדוניות, תוכנות כופר והתקפות דיוג. פתרון סינון הדואר האלקטרוני של Trend Micro עוזר לך להגן על תיבת הדואר הנכנס שלך מפני איומים אלה על ידי סינון דואר זבל, הודעות דיוג וקבצים מצורפים זדוניים. הפתרון משתמש באלגוריתמים של למידת מכונה כדי לנתח תוכן וקבצים מצורפים בדוא"ל, לזהות איומים פוטנציאליים ולמנוע מהם להגיע לתיבת הדואר הנכנס שלך.


NAC: בקרת גישה לרשת לאבטחה משופרת

פתרון NAC (בקרת גישה לרשת) של Genians הוא פתרון אבטחה רב עוצמה המסייע לך לשלוט בגישה לרשת שלך. עם NAC, אתה יכול להגדיר מדיניות לגישה לרשת בהתבסס על תפקידי משתמש, סוגי מכשירים וקריטריונים אחרים. הפתרון מספק גם ניטור והתראות בזמן אמת, ועוזר לך לזהות כל ניסיונות גישה לא מורשית ולהגיב במהירות.


חומת אש: הגנה על הרשת שלך מפני איומים חיצוניים

חומת האש של צ'ק פוינט היא פתרון אבטחה חזק שעוזר לך להגן על הרשת שלך מפני איומים חיצוניים. חומת האש משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות למניעת איומים כדי לזהות ולמנוע תוכנות זדוניות, תוכנות כופר והתקפות סייבר אחרות. עם חומת האש של צ'ק פוינט, תוכל גם להגדיר מדיניות לשלוט בגישה לרשת שלך ולמנוע גישה לא מורשית.

לסיכום, הגנה על הנתונים שלך מפני איומי סייבר דורשת גישה רב-שכבתית. פתרונות XDR/EDR, סינון דואר אלקטרוני, NAC וחומת אש המוצעים על ידי Trend Micro, Genians וצ'ק פוינט יכולים לעזור לך להגן על הנתונים הרגישים שלך מפני סוגים שונים של התקפות סייבר. וחשוב לדעת ולזכור שעם כל ההגנות הקיימות, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לקיומם של מערכות גיבוי בענן לעסקים. מערכות גיבוי אלו ידאגו שהמידע שלך מוגן ומוצפן בענן במרכזי נתונים מאובטחים בעלי תקינה מהמחמירות שיש