מקצועיות. מומחיות. יחס אישי. זמינות

ITMexpert הוקמה בשנת 2006, במטרה להעניק ללקוחותיה שירותי מחשוב מתקדמים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר. כמה רמות מעל כולם. רבים מבטיחים שירות מעולה ומקצועי, אך אנו גם מקיימים, ויוכיחו הלקוחות הנאמנים שלנו שמקבלים מאתנו שירות במשך שנים רבות מאוד.

מהן המפתחות ליחסים ארוכי השנים עם הלקוחות ?
זה משהו שאי אפשר לזייף. יש כימיה טובה ויחסים קרובים. וכל זאת במקצועית, מומחיות, עם יחס אישי, ובזמינות מיטבית ומידית.

מקצועיות היא מילת המפתח. המקצועיות באה לידי ביטוי בתחומים רבים ומגוונים בכל הקשור למערכות המחשוב. מנקודת מבטו של הלקוח, המקצועיות והניסיון שלנו חוסכים לו כסף. הרבה כסף. גם כסף פוטנציאלי. אנו תעודת הביטוח שלו. כל פתרון המוצע ללקוח, נבחר במיוחד עבורו ועבור צרכיו המדויקים. אנו בוחנים את דרישות הלקוח, מול הצרכים שלו, יחד עם ראייה קדימה, אל מול ההכרות עם מבחר רחב של פתרונות טכנולוגיים, נציע את הפתרון הנכון ביותר, היעיל ביותר והמדויק ביותר עבורו.

מומחיות הינה פונקציה של ידע, ניסיון ואהבה למקצוע. הניסיון שלנו בתחום מערכות המחשוב וה-IT  מעל עשרים שנה. במהלך השנים, ביצענו פרויקטים מורכבים, מתקדמים ומאוד מעניינים. לקוחות הגיעו אלינו עם חצי שרת וכיום הם עם מערכות מורכבות ומשומנות של מחשוב מתקדם.

יחס אישי הוא הבסיס ליחסי עבודה מוצלחים. הקפדה על תקשורת נעימה ושמירה על יחסי העבודה יעילים מול הלקוחות, תמיד בגובה העיניים.
הלקוחות מספרים שהם מרגישים את הרוגע והשלווה בהתנהלות מולנו. גם ובמיוחד כשמשהו לא טוב קורה. אין הרגשה של לחץ כי אנו לא נלחצים וזה עושה את העבודה באופן טבעי. הם מרגישים את הבטחון בהתנהלות מולנו.

 זמינות הינה קריטית בעת תקלה או השבתה. כאשר לקוח נתקל במצב שבו הוא זקוק לפתרון על מנת לעבוד בצורה יעילה, ובוודאי במצב של תקלה משביתה אשר עוצרת את שטף העבודה, אין מחיר לזמן החולף, ולכן המענה תמיד מידי.

לקוחות איי טי אם אקספרט אינם נדרשים "לפתוח קריאה" ולהמתין זמן יקר. הם זוכים למענה אישי ומידי במייל, בווצאפ או טלפונית. גם משתמשי הקצה פשוט מרימים את הטלפון ומקבלים שירות, ללא תהליכים מסורבלים, המתנה ובזבוז זמן. כל תקלה הניתנת לפתרון בהתחברות מרחוק, מטופלת במהירות, וכאשר נתקלים בתקלה משביתה, נשמח לבקר את הלקוח במשרדיו. זה לא קורה הרבה כי אנו שמים דגש ודואגים לפעולות מניעת תקלות מבעוד מועד על-ידי הממשקים והתוכנות המתקדמות ביותר שיש. נגיע לאתר הלקוח בטווח של שעתיים, לטיפול והשבת שטף העבודה לסדרו. לאחר מכן נשתה קפה כמובן ונמשיך הלאה.

מהם ערכי העסק שלנו ?
  • חדשנות- המחויבות ללמוד, להתעדכן ולהעמיק את הידע הן בצד הפתרונות הקיימים בשוק והן מצד ההיכרות עם הסכנות הנוכחיות, במטרה להתאים את הפתרון הנכון ביותר לצרכים הרלוונטיים של הלקוח. 
  • זמינות - מחויבותנו להיות זמינים ללקוחותינו בכל עת ובאופן מידי, וזאת מתוך הבנה שיש צורך להעניק פתרון מידי ללקוחות כדי למנוע נזקים
  • אמינות - כל הפתרונות המוצעים על-ידינו מותאמים בדיוק רב ללקוח כאשר טובתו ורק טובתו עומדת לנגד עינינו. 
  • בטחון - אנו מייצרים ללקוחותינו שקט נפשי וביטחון כשהעסק והחברה שלהם נמצאות בידיים הטובות ביותר.