היי,
שמי יהודה ברדוגו, תושב מודיעין-מכבים-רעות, נשוי לאשה מדהימה ואב לשלושה ילדים מקסימים.
אני מהנדס מערכות מחשוב, ארכיטקט IT שמסייע ועוזר לעסקים ולחברות המובילות בישראל מזה 20 שנה להישאר בחזית הטכנולוגיה בדרך הבטוחה והמאובטחת האפשרית.
אחת המשימות העיקריות ובוודאי החשובה שבהן בשגרה השוטפת שלי היום יומית היא לשמור על מידע הלקוחות שלי מגובה בכמה יעדי גיבוי (במיוחד מחוץ לישראל), מאובטח ושמור מכל משמר.
אני מתמיד בכך ללא לאות מההבנה שהמידע העסקי החשוב של הלקוח שלי הוא אבן יסוד והסיבה לקיומו. מתוך הבנה זו ומהיכרות רבת השנים שיש ללקוחות שלי ולי, זה מאפשר להם להתרכז בקידום העסק שלהם כשהם סומכים עליי שבכל הקשור לאבטחת המידע ושלמותו, ההגנה עליו מיטבית.
את ITMexpert הקמתי בשנת 2006, במטרה להעניק ללקוחותינו שירותי ניהול מערכות מחשוב מתקדמים ברמה גבוהה ואיכותית. רמת אחת מעל כולם. רבים מבטיחים שירות טוב, אצלנו השירות נמצא במרכז והוא לא פחות ממצוין !
אנו מקצועיים, מומחים, מעניקים יחס אישי, ובזמינות מיטבית ומיידית.
מקצועיות היא מילת המפתח, המקצועיות באה לידי ביטוי בתחומים רבים. מנקודת מבטו של הלקוח, המקצועיות והניסיון שלנו חוסכים לו כסף. כל פתרון המוצע על-ידינו ללקוח, נבחר במיוחד עבורו ועבור צרכיו המדויקים. אנו יודעים לבחון את דרישות הלקוח, מול הצרכים שלו, יחד עם ראייה קדימה, אל מול ההכרות שלנו עם מבחר רחב של פתרונות טכנולוגיים, נזהה את הפתרון הנכון ביותר, היעיל ביותר והחסכוני ביותר עבור כל לקוח ולקוח.
מומחיות הינה פונקציה של ידע, ניסיון ואהבה למקצוע. המומחים שלנו עוסקים בתחום ה-IT מזה כעשרים שנה. במהלך השנים, ביצענו פרויקטים מורכבים, מתקדמים ומאוד מעניינים. אנו מנהלים את רשתות המחשוב של חברות ישראליות מובילות וגם של חברות קטנות ולא מוכרות - אך לכולן מכנה משותף והוא כימייה נעימה בינינו וככל הנראה ה- DNA זהה. אנו גאים להיות אלו שהצעידו את לקוחותינו קדימה מבחינה טכנולוגיות, ובכך אפשרנו להם להתקדם ולהתפתח בתחומם, למעשה אנו מרגישים שותפים מלאים להצלחות ולשגשוג עסקי של לקוחותינו.
יחס אישי הוא הבסיס ליחסי עבודה מוצלחים. אנו דוגלים בפיתוח יחסי העבודה מול לקוחותינו, לטווח ארוך. אנחנו נהנים ללוות את לקוחותינו במהלך שנים ולתת מענה טכנולוגי מתקדם באשר מגיעה העת להתרחבות והתפתחות של הארגון.
זמינות הינה קריטית בעת תקלה. כאשר לקוח נתקל במצב שבו הוא זקוק לפתרון על מנת לעבוד בצורה יעילה, ובוודאי במצב של תקלה משביתה אשר עוצרת את שטף העבודה, אין מחיר לזמן החולף. לקוחותינו אינם נדרשים לפתוח קריאת שירות ולהמתין זמן יקר. כל לקוחותינו זוכים למענה אישי ומיידי. גם משתמשי הקצה פשוט מרימים את הטלפון ומקבלים שירות, ללא תהליכים מסורבלים של תיאור התקלה, המתנה ובזבוז זמן. כל תקלה הניתנת לפתרון בהתחברות מרחוק, מטופלת במהירות, וכאשר נתקלים בתקלה משביתה, אנו נגיע לאתר הלקוח בטווח של שעתיים, לטיפול והשבת שטף העבודה.